Hej på er!

Hej där alla föräldrar och läsare!

Just nu är jag vid receptionen här i gästhemmet. Det har varit en riktigt rolig och händelserik dag. Vem visste att jag skulle få ministrera i S:t Peterskyrkan? Tyckte först att det skulle vara lite jobbigt men det kändes riktigt kul när man väl var på plats och förstod innerbörden. Vi har också besökt Pantheon, ätit pizza som är otroligt god (vissa åt pasta), tittat runt i souvenir-affärer och ett misslyckat försök åt prutning inträffade. Vi äter väldigt bra här, man är knappast hungrig. Nu är ganska trött just nu och har en massa saker kvar att göra innan jag går och lägger mig.

Dags att dra, god natt!


Bild med några trötta elever från idag.


Kommentarer
Postat av: frk Annika
2011-05-18 @ 22:17:31

Skulle lägga mig tidigt efter ännu en intensiv skoldag, men när jag nu kollar era blogginlägg, blir man ju klart uppiggad!Det måste varit väldigt häftigt att ministrera i Rom...som att idrotta på OS efter år av träning på hemmaplan, kanske?Var det bara du som gjorde det? Hur / blev du utvald/ var du modigast? Häftig sak att ha på meritlistan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0