Hejsan allihop! :)

Veronika D här :)

Så otroligt fort tiden har gått, nu är det bara helgen kvar, sedan bär det av till Rom!
Jag tänkte att jag skulle skriva något, så att det inte skulle bli så tomt här på bloggen.

Jag har inte börjat packa än, men jag ska börja imorgon. Det är faktiskt inte så många från vår klass som har börjat packa faktiskt ;)

Jag ser verkligen fram emot måndagen, men... det kommer bli lite jobbigt att gå upp klockan fyra. Men det får man stå ut med, för runt klockan åtta kommer vi vara i Rom! :)

Tumblr_lkzvbbyzko1qfk0tbo1_500_large

Ha det så bra allihop,
Kramar!

EDIT: Vi kommer vara framme vid 10 i Rom (det är flyget från skavsta som går runt 8 ;) Puss!)

Kommentarer
Postat av: GLASS
2011-05-15 @ 02:13:37

vi åker imorgon. YEI

Postat av: Annika
2011-05-16 @ 10:16:36

Hej hela klassen!

Ja, nu har ni väl landat?Hoppas vädret är bättre än här, svalt o regnigt idag...Klass 8 premiärsålde just mackor, nu är det rast o alla är ute!Ovanligt lugnt här...

Undrar hur hårt program ni har idag, och hur sömninga ni är efter den tidiga morgonen?

Hoppas allt känns riktigt bra!

/Annika Rosenius

Postat av: Anna B. Sandberg
2011-05-16 @ 10:33:08

Som Katarina redan vet så försökte jag ordna en länk till bloggen på S:t Eriks katolska skolas hemsida. Men det visade sig att det inte går. Här är rektorns svar:

Hej Anna,



Tack för Ditt mail! Jag har pratat med Eugen som har ansvar för hemsidan.

Eftersom den är under uppbyggnad och vi inte har alla säkerhetsfilter på plats, vill vi inte länka ut till bloggen.

Vi har tidigare tyvärr haft dålig erfarenhet av en gästbok som inte var helt säker och det skrevs en del negativt om både skola, personal och elever.

Vi hoppas och ber att de får en trevlig och vi ser fram emot att få veta hur det går för dem.



Med vänlig hälsning

Eva



Ha det så fint allihopa!

Kram

Anna, Katarinas mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0